Mozambique - Reisverslag uit Inhambane, Mozambique van Jacqueline en Jurgen - WaarBenJij.nu Mozambique - Reisverslag uit Inhambane, Mozambique van Jacqueline en Jurgen - WaarBenJij.nu

Mozambique

Door: JZ

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline en Jurgen

21 Oktober 2014 | Mozambique, Inhambane

Nu de 3e avond in Mozambique en 2 dagen gedoken. Het weer is goed en wordt steeds beter; de wind gaat liggen waardoor de zee rustig wordt. Aan de horizon zie je iedere avond de walvissen richting het zuiden migreren. Vandaag op weg naar onze middagduik, geprobeerd om voorzichtig een kalf en haar moeder te benaderen zodat we hangend aan de zodiac konden snorkelen, maar mam's had daar geen zin in en veranderde van koers...helaas, maar toch weer een prachtig beeld op je netvlies. Vanmorgen een uitdagende bootrit gehad naar een spot waar manta's moesten zitten, en verdomd; een manta met een spanweidte van 4 meter liet zich van alle kanten bekijken. Zo mooi zoals die dieren door het water glijden.
Ons verblijf is een mooi strandhuis naast de duikschool. Eten doen we in het dorp samen met een nederlands stel die we hier hebben ontmoet, en is iedere avond een verrassing. Kortom we genieten van onze laatste week op het zuidelijk halfrond.

De quizvraag staat nog open, het goede antwoord is nog niet geraden, dus.....

• 21 Oktober 2014 - 23:14

Koos Lies:

Hier het goede antwoord Blijf stil staan niets doen Goed he ik kijk al uit naar de fles wijn Nog heel veel duik plezier xxxx

• 22 Oktober 2014 - 15:54

Henny En Thijs:

Leuk om jullie verslagen weer te volgen .Wij wensen jullie nog een hele fijne week toe.Groetjes.