Lovina beach - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van Jacqueline en Jurgen - WaarBenJij.nu Lovina beach - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van Jacqueline en Jurgen - WaarBenJij.nu

Lovina beach

Door: JZ

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline en Jurgen

15 Mei 2015 | Indonesië, Lovina

Het navigeren naar Lovina beach leek een appeltje-eitje met Google maps op onze telefoon. Lang reden we een prachtige route door de meest authentieke dorpjes, maar ook Google houdt blijkbaar van rallyspelletjes en navigeerde ons over een weg die er niet bleek te zijn. Op mijn kaart eindigde de overige voorgestelde wegen doodlopend, maar terug was vanwege de tijd en de invallende duisternis geen optie. Op hoop van zegen de weg voortgezet....en uiteindelijk bij Lovina beach uitgekomen.
Vandaag een stranddag ingepland. Helaas ging het om 14:00 regenen... tijd voor een kappertje.
Geen idee of het kappersvak hier een beschermd beroep is, of dat iedereen een stoel voor een spiegel mag zetten. Samen met de kapster zo'n doosje uitgezocht van L'Oreal en na een hopelijk-vallen-mijn-haren-niet-uit-mijn-hoofd-ceremonie durfde ik niet meer in de spiegel te kijken. Maar gelukkig pakte ook dit goed uit en na een heerlijke hoofdmassage mocht mijn CFO afrekenen. Jurgen had vandaag het (altijd onverstandige) plan opgevat om weinig geld mee te nemen naar het strand. Resultaat: 3x heen-en-weer lopen naar het hotel om zijn schatje te bevoorraden. :-)) Gelukkig schept dit geen verplichtingen.......

  • 15 Mei 2015 - 21:31

    Jan Willem:

    Leuke berichten en....zo ken ik Jürgen weer.

    Groetjes uit Kaapstad, Jan Willem en Miranda.

  • 15 Mei 2015 - 21:31

    Jan Willem:

    Leuke berichten en....zo ken ik Jürgen weer.

    Groetjes uit Kaapstad, Jan Willem en Miranda.

  • 16 Mei 2015 - 00:51

    Judith Van Os :

    Wat heerlijk dat jullie op Bali zitten.
    Ik geniet wederom van jullie avontuurlijke taferelen.......

  • 16 Mei 2015 - 18:26

    Koos Lies:

    Wat fijn om te lezen dat jullie het zo naar jullie zin hebben en genieten van deze reis profiteer nog van de komende dagen groetjes lies koos

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jacqueline en Jurgen

Onze reizen

Actief sinds 11 Okt. 2013
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 8705

Voorgaande reizen:

03 Mei 2015 - 24 Mei 2015

Uitblazen op Bali

05 Oktober 2014 - 25 Oktober 2014

Zuid Afrika en Mozambique

12 Oktober 2013 - 02 November 2013

Maleisie - Borneo

Landen bezocht: