1e duikdag - Reisverslag uit Semporna, Maleisië van Jacqueline en Jurgen - WaarBenJij.nu 1e duikdag - Reisverslag uit Semporna, Maleisië van Jacqueline en Jurgen - WaarBenJij.nu

1e duikdag

Door: JZ&JD

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline en Jurgen

26 Oktober 2013 | Maleisië, Semporna

Vandaag 3 duiken gemaakt.
Het zeewater is niet overal even helder maar er is genoeg te zien. Op een wrak ongeveer 30 meter uit kust liggen 8 grote schildpadden te slapen. Ik schat dat ze ongeveer 1,5 meter lang waren, erg indrukwekkend. Ze werden overigens 'bewaakt' door een behoorlijk grote morene, ook mooi om te zien. Verder hebben we een krokodilvis gespot. Morgen gaan we naar het eiland Sipadan, dat moet een echt duikparadijs zijn, we zijn dus erg benieuwd. Nu gaan we eten wat wederom wordt gevolgd door een traditionele muziek en dansavond. Wordt zeker weer gezellig.

Na een telefoontje met Marja, vernomen dat ook Tim is overleden. Een opluchting en verdrietig tegelijkertijd (Tim leed aan een ernstige stofwissellingsziekte) Wij wensen Mar, Jan en de kinderen veel sterkte!! Alle liefs uit Borneo.