Het venijn en de staart - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Jacqueline en Jurgen - WaarBenJij.nu Het venijn en de staart - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Jacqueline en Jurgen - WaarBenJij.nu

Het venijn en de staart

Door: JZ&JD

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline en Jurgen

26 Oktober 2014 | Kenia, Nairobi

Het is nu zondagavond 18:40, we hadden gehoopt al een uurtje of 8 thuis te zijn, maar we zitten nu in Nairobi (Kenia). Het vliegtuig dat ons gisterenavond naar huis had moeten brengen was door een blikseminslag dusdanig beschadigd dat, na inspectie, om 02:00 uur werd besloten de vlucht met 24 uur op te schorten. We hebben overnacht in een hotel en nu zijn we onderweg via Nairobi naar Amsterdam waar we hopelijk om 5 uur zullen aankomen, ruim op tijd voor mijn spreekuur om 8:30.
Nu maar hopen dat het toestel wat ons naar A'dam moet brengen een beetje kan vliegen.

• 29 Oktober 2014 - 19:58

Mirjam:

Het zijn weer mooie belevenissen. Terugreizen valt niet altijd mee.... Werk ze!