Dag 1 - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Jacqueline en Jurgen - WaarBenJij.nu Dag 1 - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Jacqueline en Jurgen - WaarBenJij.nu

Dag 1

Door: JZ

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline en Jurgen

13 Oktober 2013 | Maleisië, Kuala Lumpur

Hiha vanmorgen onze rugzakken gevuld, het huis verlaten en fijn afgezet door onze buurvrouw Ineke bij Leiden centraal. Wij vervolgden onze reis: kedeng kedeng richting Schiphol. Jur had, als verassing nog 500 andere vrienden uitgenodigd dus het vliegtuig was lekker vol.
We zitten op rij 46, in een normaal vliegtuig is dit 'plaatsje-achterbalkon-met-je-rug-tegen-de-muur' maar in een Airbus A380 kun je de piloot in de cockpit horen snurken. Het opstijgen kan door iedereen gevolgd worden doordat er 3 camera's zijn geplaatst; op de staart, op de neus en recht onder het vliegtuig, dat levert mooie beelden op. Waarschijnlijk hebben we ook weer een hoop vliegtuigspotters blij gemaakt we werden tijdens het opstijgen, letterlijk uitgezwaaid, dus ik heb even teruggewuifd. :-)
Tussenstop op Dubai en om 15.00 lokale tijd geland. Al met al, van deur naar deur 23 uur onderweg geweest.
's-Avonds Kuala Lumpur verkent, de Petronas twin tower bezocht en daarna ons rot gezocht naar een gezellig plekje om te eten. De hele avond zijn we honderden restaurantjes gepasseerd en dan heb je trek en dan blijk je ineens ( qua fourage) in de verkeerde hoek van de stad te lopen. Uiteindelijjk toch heerlijk gegeten.
Zo dag 1 zit er op.

• 14 Oktober 2013 - 16:04

Charlotte Westijn:

He Jacq. en Jurgen

Ik zal jullie verslagen met veel plezier volgen!

Fijne reis!