maandag 14 oktober - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Jacqueline en Jurgen - WaarBenJij.nu maandag 14 oktober - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Jacqueline en Jurgen - WaarBenJij.nu

maandag 14 oktober

Door: JZ

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline en Jurgen

14 Oktober 2013 | Maleisië, Kuala Lumpur

Gewekt door de Karaoke minarette: nummer en uitvoerende artiest onbekend..
Bij het ontbijt kregen we de keuze of we ' insite or outsite' wilden zitten, gezien het ochtendzonnetje en een temp. van een graadje of 25 kozen wij voor buiten, hetgeen ons een tafeltje opleverde: binnen het restaurant maar aan de andere kant van de vouwwand.....:-)
Daarna toeristisch de hop-on hop-off bus genomen, uitgestapt bij de Twin Tower, gewandeld en lekker geluncht in KL Tot zover alles onder controle. Om 17:20 moesten we inchecken voor onze vlucht naar Kuching, we waren iets voor 17:00 op het vliegveld, op zoek naar Terminal 2, bij navraag zag ik dat Jur een ietwat wilde blik in z'n ogen kreeg. Terminal2 is te bereiken per bus: aanrijtijd een minuut of 20 als het verkeer mee zit.Holy f... Terminal2 is gewoon een heel ander vliegveld!!!!! Alsof je vliegveld Lelystad Terminal2 noemt en al die gekke toeristen naar Schiphol laat komen. Je voelt "m al aankomem, ........dat hebben we gewoon keurig gehaald: op je 49e een beetje rennen met een rugzak van 10 kilo op je rug: no problemo.
Heerlijk hotel in Kutching , morgen gaan we Oerang Oetans spotten.

• 14 Oktober 2013 - 20:33

Jan Willem:

Nou, jullie hebben een goed moment gekozen om te vertrekken. Hier is het watermanagement all over. Wat een t..weer hier in NL. Veel plezier daar! JW en M

• 14 Oktober 2013 - 21:58

Koos:

heel spannend allemaal maar in kl zitten de apen ook in de bomen in de parken ook wij werden verast om bij het vlieg veld te komen as maar op met deze leuken aapjes ze jatten de spullen uit je tas nog heel veel plezier we wachten op je volgen verslag kus

• 14 Oktober 2013 - 22:32

Jessica:

Haha geweldig! Gelukkig hebben jullie voldoende lichaamsbeweging

• 15 Oktober 2013 - 01:20

Hans:

Algemeen bekend dat in KL terminal 2 en ander vliegveld is. ... zooooooo bekend. .... maar goed. Jullie zijn onderweg voor een spannende vakantie zo te lezen. Lees met heel veel plezier jullie ervaringen. ....

Tags: kuching