Palau Manukan - Reisverslag uit Kota Kinabalu, Maleisië van Jacqueline en Jurgen - WaarBenJij.nu Palau Manukan - Reisverslag uit Kota Kinabalu, Maleisië van Jacqueline en Jurgen - WaarBenJij.nu

Palau Manukan

Door: JZ

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline en Jurgen

21 Oktober 2013 | Maleisië, Kota Kinabalu

Ons oorspronkelijke plan was om vandaag te beginnen met het beklimmen van de Mt Kinabalu 4095 meter ( 2 daagse trip) maar door een biathlon op diezelfde berg hebben vandaag 1 dag extra in KK. Het dagje strand is ons gisteren goed bevallen, dus vandaag gekozen voor het eiland Palau Manukan. We hebben geluk want de voorspelde regen blijft (net als gisteren) boven het vaste land hangen. En wie komt er vrolijk het strand op wandelen.....meneer of mevrouw varaan.
Vanavond niet te laat naar bed, morgen worden we om 6:30 opgehaald om richting de Kinabalu te rijden.
Dus de komende 2 dagen even geen bericht.

• 22 Oktober 2013 - 08:31

Jan Willem:

Nou, de reis wordt wel avontuurlijk. Hartstikke gaaf maar volledig buiten onze comfort zone. Jullie moeten toch wel verlangen naar een 5* hotel met massage van een Thaise, uhmm een Borneose...

Groet JW en M

• 22 Oktober 2013 - 22:13

Charlotte:

Veel plezier en succes met het klimmen!